Saturday, August 12, 2006

Luulo ei ole tiedon väärtti

Masentavana torstaina kävi sitten niin, että puhelin piippaili. Olin silloin Koiranystävän kanssa kaupungilla ostosten jälkeisillä kahvitteluilla ja hän oli lähdössä kotiin, joten minulle sopi tavata. Yht'äkkiä kaikki värit olivat kirkkaampia ja maailma täynnä mahdollisuuksia.

Mentiin kahvilan sisäpihalle istumaan ja keskusteltiin ihmissuhteista. Mulle selvisi, että hän ei todennäköisesti ole omalle kohdalleen naiskumppania harkinnut, mutta en tiedä onko se poissuljettua. Sen kuitenkin sain tietää varmasti, että hän haluaa viettää aikaa mun kanssa, ja se on kaikki mitä mä haluan tällä hetkellä. Jos jotain on tapahtuakseen, se oikea hetki tulee vastaan jossain vaiheessa. Jos ei, niin sitten asia selviää jollain muulla tavalla. Ihanaa, että mun ei nyt enää tarvi miettiä sitä, oonko mä jotenkin liian painostava tai yliaktiivinen. Ens viikolla mennään joku päivä aamupalalle ja sitten viikonloppuna Flow06 -festivaaleille.

Kuuma viikonloppu tulossa ja mulla ei oo mitään suunnitelmia. Kummallinen olo, kun tällasta tilannetta ei oo hetkeen ollu. Pitäs tietenkin siivota, mutta ei ihme kyllä jotenkin nappaa.

No comments: