Tuesday, June 06, 2006

Karma light

Mä oon tänään maailman reippain ihminen. Pitkällisen sisäisen dialogin, jota jopa väittelyksi voisi kutsua, jälkeen mä sain itseni lähtemään joogaan ja vielä tehtyä ihan ok harjoituksen noin kuukauden hiljaiselon jälkeen. Suurin lähtemisen vaikeus tuli siitä tiedosta, että mä olisin tosi kipee harjotuksen jälkeen, mut vielä ei onneks tunnu inhottavalta. Lisämeriittinä nimitykselle voidaan mainita, että mä myös joogan jälkitilasta huolimatta muistin ostaa vessapaperia kaupasta.

Kosminen palkinto tästä kaikesta tuli heti kotimatkalla hitaasti nilkuttaessani (polvia on pitäny varoa muuton jälkeen), kun ilokseni huomasin ostamani Käckin olevan aivan tuore. Niin tuore, et mä en edes tiennyt että sen pitäis maistua tolta. Jos mun 4ever-kämppis sattus lukemaan tän, sille tulis tässä paikkeilla ihan mielettömät ihastus/kateus-sekaiset tunnelmat.

Tähän loppuun pienimuotoinen tilannekatsaus liittyen siihen mun yhteen ulkomaalaiseen ystävään. Puukenkis (piti keksiä uus nimi, ettei se ymmärrä) on nyt sitten virallisesti sen tytön kanssa yhdessä. Älkääkä vaan kysykö, että "mitäs, mitäs?", koska mä en oikeesti tiedä. Mut tähän sopii taas hyvin männävuosina lukiobestikseni kanssa tiuhaan tahtiin käytössä ollut sanonta: "Onnea ja menestystä valitsemallanne uralla!" Mä mainitsin jo aikasemmin kenkikselle pariinkin otteeseen, etten halua tulla jos sillä ois joku uus suhde aluillaan, mut nyt oon joka tapauksessa menossa, kun on jo lippukin ostettu. I can tell you, et mä en ainakaan sinä tyttiksenä olis kauheen ihastunut ajatuksesta, mut ystäväni ei miehenä tietenkään näe mitään ongelmaa. Repiköön siitä...

8 comments:

Anonymous said...

Hei haloo TUORE Käck!!! Oon kyl kade, sellaset on oikeita helmiä kun ne sattuu kohdalle! :) Ja muuten se on täällä vaihtanut nimeä ja on nyt Kick. Ihan törppöä. Mulle se tulee aina oleen Käck! 4ever! Ja siihen puukenkäjuttuun, syyttäköön itseään, älä nyt ajattele sitä tyttöä vaan meet sinne niin kuin olette sopineet punktslut. PUSUJA!

Frida said...

Kiitos kannustuksesta. I needed that!:) Pus o kramm!

PartyFlickan said...

Mä oon nyt ihan pihalla...(ei oo kyllä mitään uutta siinä). Mikä ihme on Käck?

Tottakai sä meet sinne matkalle. Eihän sun missään nimessä tarvitse vetäytyä tilanteesta koska tehän ootte kavereita. Eikä sun ongelma oo missään nimessä se, mitä se sen tyttis siitä ajattelee..Et sä oo vastuussa siitä sen tyttiksen onnellisuudesta/onnesta. :)

Anonymous said...

Käck on tietenkin karkkia! :) Olen karkkihirmu, parantumaton. Käck on sellanen pehmeä (tuoreessa tapauksessa) lakritsitoffeentapainen pieni patukka, mutta ei kuitenkaan sellasta hampaisiin tarttuvaa toffeeta. Löytyy joskus myös sitruuna- tai vadelmaraitaisena. Oisko Malacon tuote? En ole varma. Täällä rapakon takana löytyy myös pussissa pieninä paloina, tiesitkö Frida?!
Toivottavasti valistuit Partyflickan! Ja maista, se on hyvääääää, varsinkin tuoreena! :)

Frida said...

Kiitos Partyflickan! Oot aivan oikeessa. Mulla on vaan taipumusta nähdä asiat laajemmasta näkökulmasta, mikä ei aina oo hyvä juttu.

Dear Snake Woman, en tienny, että on mini-käkiä. Nyt on taas yksi syy lisää tulla käymään! Onks ne sit niinku hopeatoffee-tyyppisesti pakattu? Voiko olla yhtä hyviä ja montako pussia sulla on tapana ostaa kerralla? :P
Ai niin sähän oot lopettanut sen sokerihumala-hakuisen elämäntavan. Reipas tyttö! :D

PartyFlickan said...

:) Juu, asiat kannattaa nähdä vain ja ainoastaan omalta kannalta, niin kuin mä teen ;) Heheh. No joo, kadehdin tietty ihmisiä jotka ei oo ihan näin mustavalkoisia kuin mä....

Frida said...

Niin... Joskus oon oikeen yrittänyt olla "puusilmä", esim joissain ihmissuhteissa, mutta ei se oikeen mulla luonnistu - jossain vaiheessa kosahtaa joka kerta.

Tärkeintä kai muistaa omat rajotteensa ja yrittää tasapainottaa itseään tietoisesti.

Anonymous said...

No ne pienet Käck/Kick patukkalaiset ei kyllä ehkä ole ihan yhtä hyviä kuin aito oikea suurempi pieni patukka (nekin on vähän liian pieniä, oikeesti...) koska ne on useimmiten aika kovia. Tai minä en ainakaan koskaan ole onnistunut tuoretta pussia löytämään. Mutta se selviää vain ja ainoastaa tulemalla tänne ja maistamalla!!! Oih tulipas ikävä hopeatoffeeta... Häv ä nais dei daarling!