Wednesday, June 14, 2006

Ensimmäinen tuhat

Tämä blogi on käyty toukokuun alusta lähtien ainakin vilkaisemassa yli 1000 kertaa. Vetää kovin hiljaseks. Alunperin aloin kirjoittamaan siksi, että tarvitsin ajatusten purku- ja setvimiskanavan ja koska massa-"hei, mulle kuuluu hyvää"-meilit ystäväpiirille jotenkin ei oo mun juttu. Blogin kautta mä voin olla suorempi ja itsekkäämpi, kun ei tarvitse ajatella vastaanottajaa. Jokainen sitten käy tai on käymättä omalla vastuulla tirkistelemässä mun päiväkirjaa.

Kiitos paljon kaikille, jotka kokee saavansa näiden lukemisesta jotain irti ja valtava kiitos kaikille kommenteista. Niitä on aina ihana saada - kai jotenkin vahvistaa tunnetta siitä, että on olemassa ja että on ajatuksiaherättävä, ehkä jopa tärkeä. Ollaan yhteydessä jatkossakin.

Niin ja kiitos myös siitä meemistä, johon mä en edelleenkään oo ehtinyt/jaksanut vastata. Lupaan vielä palata siihen.

No comments: