Friday, June 09, 2006

Lokit hyökkää!

Siis mähän tykkään lokeista. Niiden huudossa on jotain turvallista ja kotoisaa kesistä isovanhempien luona. Nyt on kuitenkin alkanut se aika vuodesta, kun nuo elikot on alkaneet aika ärsyttäviksi.

Mä oon hyvin eläinrakas ihminen, mutta eilen oisin voinu kivittää yhden lokin, joka rupes hyökkimään mun pikkumiestä! No, se sukelsi noin puol metriä (eli varmaan metrin, koska mä olin niin herkillä) minin yläpuolelta, kävi kiekan ja tuli takas meitä kohti. Ei muuta kun koira syliin ja nopesti töppöstä toisen eteen. Kyllähän mun pää yhden lokin nokan kopautuksen kestää, mut en oo ollenkaan vakuuttunut, että tuo pikkuolento siitä tokenisi. Inhottava ajatus. Mut onneks tiedän, että niillä oli pesä jossain lähellä ja ne vaan puolusti sitä tunkeilijoilta, mikä nyt on täysin ymmärrettävää. Ei auta muu kuin mennä muita teitä.

En oo vielä ottanu selvää, et saako bloggeriin tehtyä semmosia kategorioita, niinkuin vuodatus.net-blogeissa voi. Mulla niitä ois ainakin jo telepatia ja lokit. Mitähän noikin musta kertoo? Hah!

Ihanaa viikonloppua!
Ja varo niitä lokkeja.

1 comment:

PartyFlickan said...

Mä pelkään lokkeja OIKEASTI. Joskus miljoona vuotta sitten soudeltiin kaikessa rauhassa juhannuksena järvellä kavereiden kanssa kun lokit päätti alkaa piinata meitä. Ne "hyökkäili" ja sitten meidän piti soutaa ÄKKIÄ takaisin rantaan.

Viime keväänä Eerikinkadun ja Kalevankadun väliin jäävässä puistossa oli ihan järkyttäviä lokkeja. Ne hyökkäili ihmisten kimppuu ruuan toiveissa ja sitten piti aina kiertää toista kautta kun en uskaltanut enää mennä puiston läpi..

Hui!

Iloista viikonloppua myös sulle Frida :)