Friday, October 13, 2006

Soundtrack of My Life

Olin eilen työhaastattelussa, josta kutsuttiin seuraavalle kierrokselle, eli nyt menee viikonloppu jännittäessä maanantaiaamua. Pitää mennä ostamaan vaatteita, mikä ei paineen alla todellakaan ole mun lempiharrastuksia. Tässä jokin aika sitten mulle tuli viimein se tunne, että mä oikeesti haluan mennä töihin, mikä oli erittäin suuri helpotus. Olin jo pelännyt, että tuota tunnetta ei tulekaan...

Ihana siskoni tulee yöksi kylään ja lähtee huomenaamuna rakkaansa luo Saksaan. Itse voin saman pienemmässä mittakaavassa kokeneena sanoa, että en todellakaan kadehdi siskoni tilannetta ja suojelevana isosiskona joudun tunnustamaan, että toki joskus pieninä hetkinä kannan huolta hänen olostaan. Mutta kuten on keskusteluissamme tullut ilmi, pakkohan sitä on tehdä niin kuin juuri nyt tuntuu parhaalta, vaikka se tarkoittaisikin hetkittäistä epätoivoa ja kaikkea muuta tilanteeseen liittyvää. Siskoni on viisas nuori nainen, mutta tulen aina olemaan se vanhempi esikoinen, joka välittää, mutta on nyttemmin itse kasvanut ja oppinut olemaan laittamatta nenäänsä toisten asioihin. Liikaa.

Stockalla on Hullut Päivät ja espalla paljon maijoja. Pohdittiin Koiranystäväni kanssa onko noilla asioilla kytköstä toisiinsa - kaikki menee ihan sekaisin ja poliisien täytyy noukkia keltakassiset häröilijät pakuun rauhoittumaan? Itse en ole suuria ostoksia tehnyt, eilen Five Corners Quintetin ja Bo Kaspersin uusimman levyn, joista vain toinen oli kunnon alessa. Olin kuunnellut lempiyhtyeeni levystä näytteitä nettisivuillaan ja ollut erittäin pettynyt tuotokseen, mutta nyt sen ostettuani ja kuunneltuani olen täysin otettu ja haltioissani. Ihan paras bändi ja Hund tämänhetkinen elämäni ääniraita. Pitää varoa kuuntelemasta puhki.

No comments: